Pages

Ads 468x60px

25 Şubat 2015 Çarşamba

KANAVİÇE

KANAVİÇE

Kırmızı kalemin özenli satırlarında anlattım seni,
Önemsiz bir kurşun kalemin karaladığı herhangi bir kelime olamazdın.
El emeği göz nuru bir dikiş tutturdum
Fikrime ince ince işledim seni Kanaviçe!

Çocukluğumun toprak sahalarında terli terli koştuğum
Gibi
Senin peşinde koştum; hırsla, heyecanla…
Atılan her golün sevincini seninle paylaştım,
Tıpkı hayatımı, hikayemi seninle paylaşır gibi.

Salçalı ekmeğin tadı damağımdan silindi
Seni ilk öptüğüm akşamüzerinde…

Akşam ezanı okunmuştu
Ben seni severken.
Babam kızsa nolurdu!

Ben seni bile geç bulmuşken, eve geç kalsam nolurdu Kanaviçe!


 Şaban Sarı 

1 yorum:

  1. Daha ne kadar 'ben' olabilirdi dedirtti. Belagatı kuvvetli dostum benim harikasın. Yine.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...