Pages

Ads 468x60px

17 Mart 2013 Pazar

İYİ HUYLU KÖTÜ BİR ADAM

Benim kötü bir huyum var.
Herkesin vardır oysa;
sigara, alkol, kadın erkek...
Benimki en kötüsü sayılabilir bu çağda: sevgi.

Sevginin zehri damarlarımda dolaşır vakitsiz.
aktıkça dilimden zaman kelime kelime
bir adım daha eksik ölümden önce
kötü bir huyum var  yaşamda.
sevdikçe dönüyor dünyam kendi etrafında
öleceğimi söylemedi doktor ama seveceğimi de demedi.

herkes seviyor oysa bu saatlerde mezelerin hepsini
masanın altında bir duble daha koyuyor melek ölümden kendine.
zilzurna hayaller sızarken aşk mektuplarından
herkesin kafası güzel ya, de diyebildiğim kadar yalanı bir çırpıda.

benim kötü bir huyum var,
herkesin bir tanedir belki, benim iki üç diye uzar gider başkasına sorarsak...
hepsi aslında  dışarıdan iyi niyetli kanserler
sıradaki mesela, " yabancıları tanıma merakı"...

Simasına yeni olduğum ruhlarla konuşuyorum
annem görse kulağımı çeker muhakkak.
fakat annem içimde, uyuyor şimdi ve sırtımda kalın havlusu
ben terli terli koşuyorum ellerin diyarlarına, tanımıyorum
oysa annem tanır beni, o doğurdu çünkü
peki bir yabancı sever mi kötü huylarımı ve beni öptükçe sesimi?

Söylesem adımı kapıda, dökülür mü pullarım eteklerimden
temizlenir mi kanım anılardan?
Doktor iyi huylu dedi insanlar için, eyvallah
ya ben kötü bir adamsam?
annesine yabancı bir çocuksam tüm kadınlara...

benim kötü bir huyum var şimdi
öğrendim çünkü düşünürken geçmişteki gözleri

En çok beyaz kirlenirmiş, annem beyaz giydirmezdi
çamurlu havalarda
annem şimdi beyaz bir melek olarak göremez ruhumu
bozuk ağızlı ortamlarda...

Öğrendim ki, iyi'leşmek için de bir hastalık gerektiğini dostlarımdan
güzel yüzlü insanlar hasta, iyi huylu tümörlerin aşısıdır iyi huylu kötülükler...

benim kötü bir huyum var şimdi, anne!
unuttum adını kardeşimin
ve baba, tanımadığım dudakları öpüyorum, soluksuz, utanmadan
bana öğrettiğin gibi, bir gözüm hep açık, arkamı kollamakta.

Aşina olduğum bilekler hep kesik şimdi
çünkü intihar ettim kirpiklerinden bir aralık gecesi...
Anıt dikilmedi asla ismime vefa köyünde, ben kötü oldum her zaman cennette
tanımadığım insanlar seviyorum artık, herkes gibi.

Anne artık yabancının kendisi benim
kötü bir huyum var herkes gibi
sevmekten korkmuyorum, artık!

Ş"S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...