Pages

Ads 468x60px

6 Mart 2013 Çarşamba

KORKU

KORKU

Sevmek mesele değil şimdilerde, her köşe başında sevişenler
Korkmuyorum!

En büyük korkum şudur oysa
-yine sevmekle ilgili-

Arsız gecelerde seni sevememekten korkuyorum.
Her çocuk gibi bende sevgisiz büyümekten korkuyorum...
Korkuyorum...

Karanlığa alışan kötülükler en çok içimde ölü
elimde kanlı bir düş tutuyorum, ağlarken korkuyorum
hesabını eksik ödediğim vedalardan...

Gitmek zorunda tüm sevdalar şimdi ölümün kucağına
Ben ölümden değil de sevememekten korkuyorum.

En büyük günahın adı sen olacaksın ki, yakışacaksın cehenneme
ve Yanımda olamayacak kadar masumsun...
Mesele değil şimdilerde öpüşmek
kim elimdeki kanla beni cennetine alacak...

Şimdilerde senden değil, kendimden kaçıyorum...

Gözlerim karanlığa alışmışken
Korkuyorum aydınlıktan...

Mesele değil şimdilerde seviyorum demek,
cesaretin varsa "sevememekten " korkuyorum dersin....
"Ş"aban "S"arı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...