Pages

Ads 468x60px

25 Şubat 2014 Salı

Ruh Parçaları #148: Şair Adam'ın Kaybolan Defteri

#148 
Şair Adam'ın Kaybolan Defteri
*
Bir insanın başka bir kaderi sonsuza dek değiştirmesi mümkün. Geleceği değiştirmek için mutlaka onun kaderinde yolculuğa çıkmasına da gerek yok üstelik. Her şey o yokken dahi ustalıkla değişebiliyor.Ne tuhaf. Oysa ikisi birlikte ne güzel kadercilik oynayabilirlerdi.  26.10.13
*
Umut ettiğin gelecekler Tanrının eteğinde. Cesur bir deli ol ve kaldır o gökyüzünü! 

*
İnsan nasıl özlerse dostunu, eski bir dostunu
annesini ya da evini, ait olduğu yeri nasıl özlerse
bende o özlem gibi seviyorum, inan.
Sana hiç söylemedim, normal haberinin olmaması
Yanlış kelimelerin gölgesinde tanıştık çünkü. Şaşırma.
ve 
Bil istiyorum en son seni düşündüm.      6.1.14

*
Sabah ezanı kadar huzurlu bir ölüm son dileğim.Tek dileğim yaşamdan seni bir kez daha görmek belki şansım olursa diye istiyorum bunu da. Belki konuşuruz hatta gülümseriz, belli mi olur? Sonra.... Sonra Kuzey Işıkları kadar aydınlık. Düşünemiyorum. İlk kez oluyor bu. Körüm Tanrım! 6.1.14

*
O kadar kanlı ki elleri
mutlaka ölmüştür birileri. 7.1.14
*
Yazdığın onca kelimenin birine ait olmaması ne tuhaf şey Tanrım.  Sanki pencere önüne o güzel kuşlar için bırakılmış gibi masumlar. Üstelik göçmen kuşları bekliyor gibiyim. O kuşlar gelecekler mi Tanrım?
Kelimelerimi alenen onun göğsüne uçurduğum birine ilk kez " ne hissettiriyor" diye sordum. Yazmanın nasıl bir his olduğunu biliyorduk ama ya o kendine ait, özel kelimeleri okumak insana ne hissettiriyordu? Gerçekten bu soruyu bunca yıl hiç sormamış olmama da şaşırdım. Fakat kelimeler birine ait olamaz, soru sorulmaz Soylu Efendim! Sadece şaşırıyorum o zaman.  13.1.14 00:40
*
Mavi şapkası masumiyet renginde. Yoksul ve uykusuz üstelik çocuk. Yine de kim huzurlu değil ki bir annenin ya da kadının sıcaklığında? 13.1.14 06:40 
 *
Söyleme sakın en çok kelebek sevdiğini, kelebek kadar ömrün kaldığını. Sakın bunu da söyleme kimseye; hikayelere dokunmayı sevdiğini. 
Kelebek etkisi öldürdü geleceğimi.  19.1.14 06:15
*
Sanki zihnimin bir köşesinde pusuya yatmış, ömrümü bekleyen bir bomba gibisin. Hatırlamaya korkuyorum. Ne zaman önüme bakmasam, aklımı kaybediyorum.  19.2.14 13.10
*
Mutlak bir tesadüfe ancak falcılar inanabilir. Mutlak bir aşka ancak ölüler. Aşk ve tesadüf korkakların inancı. Oysa her şey tamamen ihtimal, aynı zamanda bulunma hali. Gerisi biraz şans biraz cesaret. 

*
Gerisini yüz yüzeyken konuşuruz. Bi' kahve? 24.2.14 01.03

Şaban Sarı




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...