Pages

Ads 468x60px

20 Şubat 2017 Pazartesi

İHBAR NO #1

                






İHBAR NO #1

Boğuyorlar beni Çiçek Hanım!
Anlayışsız rüyaların içinde
üstelik çıplağım, benden eser yok üzerimde.
Hangi yalan bir gerçeğin izini taşıyorsa
ben de o kadarım kendimde işte.

Beni boğuyorlar Çiçek Hanım!
Pişman bir ölüm gibi yaşamak ardında.
Bakıp bakıp odası olmayan aynalara da
seni, gençliğimin deli dolu haykırışlarını göremiyorum.
Adresini şaşırmış bir mektup gibi
dolaşıp duruyorum devlet dairelerinde.

Çiçek Hanım beni boğuyorlar!
Dünyaya hapsolmuş keşfedilmemiş bir gezegenden gelmiştim.
Suçum muçum yok, sarhoştum.
Kendimden düşüverdim geleceğinize
Gölgesiz  bir gecede.
adım dudaklarınızdan, anım hafızanızdan siliniyor
sırf bir ada bir hayata yer açmak için.
Bense şimdi ölmekte olan yaralı asker gibi
Vatanıma dair umutlarıma ağlıyorum.


Beni Çiçek  Hanım boğuyorlar!
Ellerimi kullanıyorlar kendi üzerimde,
Cümlelere batırıp batırıp çıkartıyorlar.
Gülüyorlar bana, bembeyaz boşluğun içinde sarı kahkahalarla
Ben biliyorum bu bir cinnet.
Bilmediğimdir ki
Bu beyaz gelinliğin ortasındaki kan kimin?
                İlk heyecanında kendini unutmuş
                Bir delinin çığlığı mıydı o
                Yoksa
                Zihnimin kuraklığında aç kalmış bir tilki ağlaması mı?


Beni boğuyorlar Çiçek Hanım!
Neredesiniz!


               Şaban SARI 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...