Pages

Ads 468x60px

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Ruh Parçaları #83-86



#83

Ardında Bırakmak
Bardağını masaya bırakırken derin bir nefes aldı “ asla arkana bakma evlat” dedi.  Sustum. Galiba susarak ardımda bıraktıklarıma veda ettim. Gözleri uzaklarda o da söylediğine kendini inandırmak istiyordu sanki. “Haklısın baba” dedim, “Geçmiş bize hiçbir şey kazandırmayacak bu saatten sonra” dedim. Sustuk. Bu coğrafyada babalar ve oğullar susarak anlaşır çünkü. Kahvecinin elinde temiz bir geleceğe doğru taşınan bardak masada bıraktığı demli sohbete özlemle bakıyor gibiydi tüm konuşmamıza inat.
#84

Seher Vakti
“Sen bizi düşünme” dedi sımsıkı sararken zayıf ruhumu. İçimde bir özlem filizlendi o an ve Filize can olmak istercesine çiğ damlası gibi döküldü tenime yaşlar.

#85

"Özlem Neye Benzer?"
“Söylesene bir insan özlediğini nasıl anlar anne? Sen beni nasıl özlüyorsun mesela” diye sordum uykulu sözlerle. “Tarif edemezsin ki oğlum. Duyguları hissedersin, anlatamazsın” dedi. Derin bir sessizliği masada şekere özlemini gideren çay bozuyordu sadece. Kalktım, aynada kendimi gördüm. “sen hiç birini özledin mi?” diye sorarak geçtim düşlerimden.

#86

Anlatsa roman olacak hayallerin adamının, yaşasa masal bile olmayacak hayatı var.

"Ş"aban "S"arı






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...