Pages

Ads 468x60px

12 Kasım 2013 Salı

Canı Yanan Kabuslar

üç kabus gördüm gün ölmüştü avucumdan aktı zaman
yarı aralık dünyanın kapısı, içim dışımdan kalabalık
kulaklarından kesiliyor makaslar kağıtlar tarafından
üç kabus gördüm sevgilim sonbahar intihar etti....

gelecek geçmişte kalmış eski bir din
iki gezegenin arasına sıkışmış inancım
içimde çocuklar travmatik duygulara tapıyor
çocuklar içimde can yakan kabuslarla uyanıyor....

Tanrısını kullarından kaçıracak kadar
kıskanç bir peygamber içimde,
içimde inançsız sevdalar, meleksiz kalmış vahiyler
gökyüzüne yazılmış sessiz kitaplarıyla
içimde kıskanç peygamber....

gezegenin en karanlık noktası gözlerim, galaksiler öldürüyor bakışlarım
ölümden sonra sevişmek yok, yaşam olsa ne fark eder
ne fark eder ölmüş ya da geç kalmış bir cinayet,
bir cinayet saati şimdi en karanlık odalarda uykular...

kim cesaret edecek sözün kemiksiz harflerine  Tanrı olmaya
içimdeki cadı avında yaralandı sihirli öpüşler,
Tanrının boğazına durmuş isyanlar, ulu orta şirk koşuyorlar kadınlara....
kutsal kitabını kaybetmiş acemi peygamber içimde
ne söylese inanacak gibi  sanki tanrısı.
ne söylese sevecek gibi sanki yarısı....

ritüeline göre dans eden ölü şamanlar içimde
boynunu mabed eylediler - ah ne kadar kutsal.
sesinin tınısına kulaksız notalar kurban ediyorlar
dudaklarını cennet eylediler - an ne kadar  da romantik.

dağınık kabuslardan geliyorum üstüm başım kan
içimde mezhep çatışmaları, can kopuyor aklımdan gece yarısı
canın yanıyor
hayatını yokluyor gözlerim savaş pistinde sızmış bir sabah
ölmüş kuşlar isyan etti, yüreğimde kanatlı atlar zamanı, canım kanıyor.
sesinin içinde kayboluyorum.

üç kabus gördüm içinde yasak meyveler
sırılsıklam ağladım içimden, göğsü yırtılmış sevdanın
içimden intihar etti, sessiz bir veda etti
ve bitti....


içimde kıyamet kopmuş,
hep Masumiyetin canı yanmış....

Şaban Sarı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...