Pages

Ads 468x60px

4 Ocak 2013 Cuma

CEHENNEM’E BİR BİLET LÜTFEN


CEHENNEM’E BİR BİLET LÜTFEN
İlahi Yolculuklar Merkezi’ne gittim,
Danışmadaki meleğe eğilip
“- cehennem’e tek kişilik bir bilet lütfen”.

Damarlarımdaki açık denizlerimde batan şeytan flamalı gemilerden sızan
Petrol karası günahlara bulanan kanatsız sevdamı
Hiçbir çevre örgütü arındıramaz benden, rafine edemez senden.
Kaptan’ istemiyordu oysa seninle benim ortak hiçbir denizde bulunmamızı,
Buluşsak, kıyamet kopardı sanki!
Günahtık, simsiyah!

Ruhuma yaklaşan mülteci hayallerin
Karasularımda Azrail tarafından baskına uğradı,
Mavi güzelliğine, sarışın ölümler hiç yakışmadı cehennem azabım;
İntikamını kaderden alacağım!

Katli vacip melekler, kitaplar, peygamberler ve kaderler yüreğimde
Araf’ta pusu kuracağım her birine kelimelerle.
Cehennem ateşinde yanan yüreğimde sorgulayacağım hepsini
En usta işkencelere taş çıkartan hayal gücümle.
Islah edeceğim hepsini tanrıyı oynayarak,
Hesabını cehennemden soracağım!

Dünyada yanacağım sensiz ateşlerde buz tutan yüreğimle;
Ben aşk’ta yanmışım zaten daha ne
Zebaniler biraz daha günah atın ateşe!

İnkar etmediğim tek inanç sistemi gözlerinken
Sen daha doğmadan yüreğimde, kaderlerimizin göbek bağını kopardı gizli tarikatlar.
Tekrar söylüyorum, Tanrı’nın en büyük günahı biz’dik
Ve yeminliydi kader biz’i yan yana gelemeyen sen_ben olarak tutmaya.
Aramızda uçurumlar kurdular, mahşeri bir kalabalık protesto etti ayrılığı;
O uçurumlardan attım baba, oğul ve kutsal ruhu.

Ben, Allah’ı olmayan seri bir aşığım, alacağım tüm can’ları sensizliğe sebep
Körü körüne inanıyorum dudaklarına, sana sığınıp!

Tüyü bitmemiş aşkımın hakkını yiyen bu düzeni
Kendi küçük tarikatımla birer birer yok edeceğim ve Azrail’in canını en son alacağım:
Dudaklarını öpeceğim gözleri önünde!

Sensiz soluduğum havayı, yüreğini kirleten damlaları, tenine dokunan toprağı ve ruhunu yakan alevleri kiraladım,
Kiralık elementler tuttum, öldürecek bizi ayıran her şeyi!
Cezasını cennet çekecek.

Bana şah damarımdan uzak olan öpüşlerin,
Kalbime mühür vuran ilahi güçlere karşı darbe yaptı!
Yalnız kapılarımı kırıp, içerideki senlerden tenimde bir müze yaptılar: “aşk’ın günahı”ndayız.
Gözlerimin muhitindeki suyu bol alanlara dar ağaçları diktirdim, yeşillendirmek için biraz çevremi.
Meyvelerini asıyorum dallarına teker teker, ibret-i alem’in damak zevki için.
Mahallenin çocukları tırmanıyor günahkar meleklerin gövdelerine.
İstiklal mahkemelerini yeniden toplayıp yargılayacağım O’nu, kalemini kırıp sensizliğin, idam edeceğim O’nu da; kırık kalemle yalnızlığımı bıçaklayacağım…
Kararı yüce divan’dan soracağım!

 Sensizim! Son bir günah daha işleyeceğim
Suiistimal edilmiş inancıma suikast düzenleyerek ayetin birinde.
Bir günah daha yazılsa alnımdaki kadere, en fazla biraz daha sensizim!
Yalnızım! Bir adım daha atsam yaşamda, cehennem’de yanındayım!
Tekrar söylüyorum, tanrı’nın en büyük günahı Biz’dik.

“pencere kenarı mı olsun beyefendi?”
“Hayır, onun gözlerinin kenarı olsun!”

ޔS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...