Pages

Ads 468x60px

10 Ocak 2013 Perşembe

İSTEK PARÇA


İSTEK PARÇA
Piyanonun tuşlarını işliyor parmaklar ince ince.
Kelimeler notalar gibi; kanat çırpmadan uçup konuyorlar gönül pervazlarına.
Rahatlıyor sevdanın gergin susuşları, aşkın korkak adımları…

Kıskanç bir kemanın fonu eşliğinde iki sevgili: biri sen, öteki ben
Hayatın ezgisine kapılmış ayrı tellerde uzaktan dans ediyoruz Sanatçı’nın kaleminde buluşuncaya dek.

Sesini açıyorum yüreğimin, zihnime biraz daha temiz sen nüfuz edince
Kulaklarımın pasını temizliyor seni anlatan şarkılar.

Sıradaki notayı insanlara armağan eden bir dize karalıyorum:
“sevmese de kadın ve ya erkek
Vazgeçmeden sev, insan gibi!
Tenine dokunmadan yanarak sev, insan gibi.”

Acıklı karanlıklar çınlıyor ruhumda
Duygularımı diken diken etti sevda sözleri...

Sıradaki hüznü yalnızlığa ve uzağa adıyorum.
Dilimin ucunda çalınan nakaratlar
Bana unutulan yalnızları hatırlatınca
Hemen seni düşünüyorum
Çünkü uzak bir hüzün yetmiyor senin kadar gülümsetmeye bestesi yarım kalmış güftelerimi.

Ruhumun gıdası, ayrı dünyamın yarım notası!
Senin “si” dediğini biz, “la” dediğini aşk anlıyorum
Kalpten kalbe yayılan çocuk şarkılarında.

Sıradaki zaman mutluluğa gelsin.
Huzur aksın kum saatinden mutluluğa doğru
Seven her can mutlu şarkılarda ağlasın ağlamak istiyorsa,
Ağlamaktan katılarak ağlasın, karnına ağrılar girene kadar ağlasın hatta.
Ayrılıklar kemanların sesinde unutulsun
Biz seninle telsiz aletlerde gizlice buluşalım.

Sol’ anahtarı kalbimin sende kaldı,
Gel ki çalsın bu bozuk plağa saklı biz şarkısı,
Bizi es geçmesin hiçbir aşk bestesi.

Sıradaki aşkı kendime adıyorum sevgili,
Gözlerinin kapısını arala, izin ver dolayım aşkla birlikte yüreğine;
Seviş benimle bu sözsüz aşkın ezgileri içinde.

Hayat fm’den aşkla uzak notam,
Bir ömür uzağındayım, çalacağın tek bir notaya senfoni yazarım dudaklarında,
Tek ömürde yaşarız unutulmaz parçalar arasında…

Son istek parçamı yokluğuna çaldırıyorum;
En sessizinden çal Kemancı sen-sizlik parçasını, en kısasından…

Not: Sıradaki aşk'ı kendime adıyorum sevgili

rüzgarla gidebildiğin kadar uzağa git nota'm
ben kendi kendime de şarkı söylerim...

Hayat fm'den sevgilerle sevgili
sıradaki yalnızlığı sana adıyorum...
"Ş"aban "S"arı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...