Pages

Ads 468x60px

1 Ocak 2013 Salı

YENİ BİR YILI KUTLAMA İZNİ

YENİ BİR YILI KUTLAMA İZNİ

Sevgili izinlisin bu gece, bu gece boğazında düğümlü tüm itirafları serbest bırakabilirsin... Pişman olacağın öpücükler de bırakabilirsin kapıma, soğuk bir caddede umudunu çıkartarak çırılçıplak ağlayabilirsin de bu gece... Her şey mübah tenine şimdi, şarhoş bir zamana sığınıp dağıt dağıtabildiğin kadar içimi, dök dökebildiğin kadar içkiyi damarlarıma ve sız şimdi kelimelerimin arasında. İzinlisin sevgili izinli, tüm düşlerini serbest bırakabilirsin tam da geriye doğru sayarken zamandan, bakmışsın  ki bir adım ötede kalmışım, geçmişle ya da bir adım önünde yeni bir düşteyim, kim bilir... Söyle sevgili söyle, şimdi söylemezsen bir daha hiç kutlayamazsın gecelerimi... Korkma, şimdi korkma; umduğun sabaha sevişerek uyanamazsak ikimizde çok şarhoş oluruz unuturuz koskoca bir yılı... Ama yine de bil sevgili, izinlisin bu gece gez gezebildiğin kadar damarlarımda, aklımdan gir içimdeki eğlenceye ve bul kendini en kalabalık kahkahaların arasında sakın unutma ökse'nin altında dudaklarımı aramayı da...Sen sevgili evet sen, izin ver bitsin aramızda duran tüm senelerin mevsimi; izinlisin sevgili bu gece yaz yazabildiğin tüm cümleleri bana ve içinde birikmiş en ufak bir duyguyu bile bu gece dışarı çıkart.. Kara karışsınlar, geceye bulaşsınlar ve vakitsiz bir saatte ruhuma dokunsunlar; en çok sen pişman olursun biliyorum ama unutma bu gece tüm düşler sarhoş olacak kadar içecek  güzelliğini, sığın işte bu kar beyazı yalana ve kıvrıl omuzlarımda kurulu yatağın sıcaklığına... Gitme, bu gece gitme... Bitme, izninin uzağımda sarf etme kendini ,dedim ya izinlisin, olmadıysa bu sefer de şarhoşsun ama susma... Kırmızı eteğindeki rujları bırak yorgun bir sevdanın yakasına, saçının tenimdeki kıvrımlı dansını bitirmesine izin ver; bırak biraz daha uyusun çocuklar bu gece, Biz gündüze akalım içimizde... Söyle sevgili söyle hangi yıldızın altında başlamalı bu sene? Hangi fişeğin ışığını aydınlatmalı dokunuşlar ve şarap mı kırmızı kalmalı yoksa öpüşlerim mi... Ölme sevgili, sakın ölme içimde bir yerlerde benden izinsiz, sadece sevgiye iznin var bu gece... Bırakma tuttuğun nefesi, şimdi yavaşça ondan geriye doğru bana gel; ben beklerim seni şimdilerde... İzninle şimdi sevgili, susacak var senin konuşmanı dinlemek için bu gece...

Ş"S 
not: umduğunuz gibi zamanlara hep sevdiklerinizle adım atacağınız seneler hep sizin olsun, ardınıza baktığınızda yüzünüzde hep sıcak bir gülümseme kalsın... Aşkla, dostlukla ve kahkahayla kal sevgili (okuyucu) :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...