Pages

Ads 468x60px

2 Ocak 2014 Perşembe

"şimdi nereye gitsem?"

"şimdi nereye gitsem?"

Nereye gitsem şimdi uzaktayım.
Cama dökülmüş saçların, ne kadar gerçeksin
                                                    öyle misin?
Aklımın ipleri kopuk, boşluktaki bir cambaz Tanrım
puslu dağlar gibi kapalı gözlerim, görebilir miyim?
Şimdi nereye gitsem yalnızlık.

Nereye gitsem şimdi  isminleyim, ölüyorum
Tarifsiz düşünceler döküyor bulutlar göğsünden
bembeyaz masumiyet.
Gün teninden sıyrılıp canımı alıyor
parça tesirli veda sevişmesi gökyüzünde
masmavi hürriyet.
Delireceğim ellerinin tadından ve sonra dudaklarının
şimdi nereye gitsem aklımsende.

Nereye gitsem şimdi hep eksik bir şehir
sığdıramıyorum kendimi ve seni gri ağaçların odalarına.
aklıma sığdığın kadarsın;
üzerinde bordo bir kazak, belki başkasının üzerinde bordo kazak,
belki başkasının üzerindesin, kırmızı yatak; işte adalet.
kıştır mevsimlerden her zaman , gel ve git ak sokaklardan
kimdir şimdi elinden tutan bilmem,
ben başkalarında seni yaşama telaşı, sen uzaklarda kendini unutma seansı.
şimdi nereye gitsem tatsız bir şiir elimde.

Şaban Sarı





1 yorum:

  1. Şimdi nereye gitsem hep bıraktığın yerdeyim
    ben hep senleyim
    çünkü ben seni sensiz de sevebilirim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...