Pages

Ads 468x60px

20 Ağustos 2013 Salı

Bir Ceviz Ağacı

Bir Ceviz Ağacı

Bir ceviz ağacının altında uzanırken düştün aklıma
yapraklarında gözlerin vardı.
kokunu saklıyordu dallarında ki
haylaz bir rüzgar havalandırdı eteğini
duydum seni.
gölgene sığınmış yorgun bir yaşam işçisiyim
öpsen geçer sızılarım, unuturum senden başka ne varsa.

Bir ceviz ağacının altındayım, başımda nükleer gelecek planları
Sıcak dokunuşlarla cilveleşiyor doğa bıkkınlığımla
kirpiklerime ağır çekiçler indiriyor tanrılar
tehlikeli bir uykuya sarılsam bu vakitte bekler misin avucumda,
bir ceviz ağacının altında.

Bir ceviz ağacının altında gökkuşağının renklerini sayıyorum
yapraklar yeşil, gök mavi, sen kızıl bir rüya gibisiniz
uzanıp meyvelerinizi dökmekten korkuyorum
korkumun ecelime bir faydası olur mu bilmem ama
yırtılsın istemiyorum kelebek kanatların.
ne çok seni düşünüyorum radyoaktif bir ağacın sessizliğinde...

Tek tanesini dökmediğimiz zaman kırıntılarının sonunu haber veriyor bir ıslık
gitmem gerek bu ağacın gölgesine emanet ederek varlığını
bir ceviz ağacının altında yazıyorum sana söylemeyi düşündüklerimi
telekinetik yağmurlara güveniyorum belki de...

Yaşamına aç yorgun bir yaşam işçisi geçti yollarından
çağırsan susacak çığlıklarım.

Bir ceviz ağacının altında bırakıyorum kelimeleri.
 Şaban Sarı - Ş"S -

Fotoğraf: Ş"S (o ceviz ağacı)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...