Pages

Ads 468x60px

20 Ekim 2013 Pazar

HÜZÜN SAATLERİNDE

HÜZÜN SAATLERİNDE
Gece lanetli bir vakit bu şehrin üzerinde asılı dururken
Karanlığın nelere gebe olduğundan kader bile bihaber bu saatlerde
Uykusu kaçık akıllıların işi bu bekleyiş
Gözü kara korkakların sabrı bu haykırış
Zalim yüreklerin şefkati bu sözler
Aşkın tıkırtıları hepsi, bu hüzün saatlerinde

Bu hüzün saatlerinde takılı kalıyor akrebin gözü güzelliğinde
Görüyorsun işte zaman dahi tutuk senin karşında
Kadranın gönlü el vermiyor bir saniyede geçip gitmeyi
Boğaza düğümlenmiş sevda sözlerinin tutsaklığını gördükçe
Aksa sabaha varacak an dinecek bu lanetin sızıları
Aksa geceye varacak yine zaman akacak açık yaralarından yaşam
Bekleyecek oysa ruh takvim yapraklarının başında umutla- kalem sürçmesi işte- umutsuzlukla


Sözler asla söylenemeyecek ölü cümleler yazılamayacak gerçek hisler
Ertelenmiş bir gelecek uzatılmış bir hasret ve sabırlı bir düş
Akamamış gözyaşları kurumayan mürekkebin veda damlası ve kaderin cilvesi
Bu hüzün saatinde can evine sığınmışlılar
Susuyorlar yas’lı bir yüreğin pişman bakışlarında çaresiz

Asla arkası gelmeyecek yarınların onunla
İnadı inat huzurun bu ülkenin sınırlarına uğramayacak
Vakit kaça dönerse dönsün küre’de
Saat hep yüzün yürekte

Uzun uzadıya anlatılmalı ihtimallerin düşü
Çünkü olmayacak duaların son kabul tarihi de doldu artık
Ne kadar istersen iste geleceği biriyle
Bu cennette zor, zor seninle iki cihanda bir yakada buluşma ihtimali

Sen nereye kaçarsan kaç karanlıkta
Ben hep o hüzün saatinde saygı duruşunda
İster git ister sev ister sus
Ama bil vakit burada yüzündeki hüzün

Gönül sancım nisan yağmuru kadar kısa düşüm
Toprak kokunu unuttun geçip giderken şehrimden
Baharı bıraktın üzerimde ve yine de kış soğuk geçiyor içimdeki yokluğunda
Zamansız yağdım rahmet kapılarından yüreğine biliyorum
Hiç yakışmadı bana baharın onu da biliyorum
 Çünkü bahar en çok sana yakışır
Ben yine kışı alayım.

Aşk gibi bir ateşin içinde üşüyorsa ten
Vakitlerden hüzün vaktidir kesin
Tan karanlığın içini ürpertiyorsa sol boşluğu yalnızlığın
Vakitlerde hüzün vaktidir kesin.

Tüm verdiğim huzursuzluğun bir özrü olarak
Geride bırakırken umudumu yatağında,
Son bir veda cümlesi koyuyorum başına
“şakadan daha ciddi bir nisan’dır aşk”

Öptüm yokluğunu giderken
Sen rahat uyu, daha erken vakit: hüzün saatlerinde!


Şaban Sarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...