Pages

Ads 468x60px

15 Temmuz 2013 Pazartesi

Ruh Parçaları #97

Ruh Parçası #98

      Düşünmeyeceğim. Yoruldum artık düşünmekten zamanı. Elimde tutamayacağım sözler var boşluğumda, artık yeter. Sonsuz bir uykuya dalmak ve orada kalmak istiyorum. Dinlenmeliyim bir ağaç gölgesinde ama önce içimdeki sesleri susturmalıyım. Belki de kaçmalıyım ya da saklanacak bir yer bulmalıyım kendime. Herkesten uzakta. Bir şelaleden kendimi özgürlüğe bırakmalı ve uyumalıyım kendimi bıraktığım serin suların yatağında, öptüğüm dudaklarda kalmalıyım....Benden anladıklarını bana anlatacak bir aynaya ihtiyacım var, sırrında dinleneceğim, renklerinde kaybolacağım bir ayna. Öpmeliyim gerçekleri, çırılçıplak kalmalı tüm sırlar. Ancak o zaman dinleneceğim sanırım. Anlatacağım ne varsa anlatmalıyım, çok konuşacağım yine. Dinlemek istersen beklerim. Yanıma alırsam düşlerini bir daha  asla bırakmamalıyım, zorunda olduğum için yaşamalıyım...  Yoruldum yüklenmekten herkesi. Herkesi kazanamayız, anlamalıyım. Aklımın kapılarını sımsıkı kilitleyip, anılarımı geleceğime götürmemeliyim, istemiyorum çünkü. Anılar yaralar, geçmiş engeller. Baştan, sıfırdan yepyeni bir umutla, bir ruhla koşmalıyım belki önceden yürümediğim tüm yollarda. Tavan aramda bırakacağım herkesi, biraz daha konuşacağım sonra. Konuşmasam bu kadar aykırı fikir darbe yapabilir akıl melekelerimin kanatlarına.... en son herkes susmalı, sessizliği dinlerken düşünmeyeceğim biraz daha.

"Ş"aban "S"arı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...