Pages

Ads 468x60px

22 Kasım 2012 Perşembe

Ruh Parçaları #10-13

#10
    çok yoruldum güçlü durmaya çalışmaktan, insan olmayanlardan kendimi korumaya çalışmaktan: tek bir isteğim var şimdi "hunharca" katletmek gözyaşlarımı sessiz bir yağmura eşlik ederken....



#11
   düşününce kendi geçmişimi, hiç söz söylemeye hakkım yok ne kadere, ne Yaradana ne de kendime çünkü her ne yaptıysam arzu ettiğim zaman yaptım, evet sevdiğimde sevilmediğim, sevildiğimde sevmediğim oldu ama üzülmedim çünkü hayat çok daha ciddi bir sınav; istediğim sorudan başlayabilirsem üzülmeye "aşk" en alt sıralarda kalır... hoşlandıkça tanıyorum herkesi, kimse yabancı değil sanki  herkese gülümsemek istiyorum ama herkese yabancıyım ben; kızılmıyor kimseye, sevilmiyor kimse, o zaman herkes kim?...



#12
   yüzümde tek bir makyaj, tek bir maske yok. bir ayna gibi neyi görüyorsam, neyi düşünüyorsam ve ne hissediyorsam onu veriyorum karşıma; duymak istediğinizi değil, gerçeği söylüyorum. işte bu yüzden kimsesiz bir ruhum var, eşsiz fikirlerim var ve benim hanemde hiç pişmanlık yokken, bensiz kalanların ben" kadar bir boşluğu var... çünkü siz aynaya ne verirseniz, onu görürsünüz...



#13
 babamın lafı :"ne olursan ol, doğru ol; gerisi gelir"
dedemin lafı :" ne istersen Allah'tan iste; kullarına sakın güvenme"
benim lafım:" adamına göre muamele yap, kimseye muhtaç olma ama muhtaç olanların yanında ol; O'nu unutma"

"Ş"aban "S"arı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...