Pages

Ads 468x60px

24 Kasım 2012 Cumartesi

Ruh Parçaları #15

#15 Farklı bir Yalnızlık
       Farklıyım; en başta saçlarımla farklıyım ama en çok fikirlerimle farklıyım. Farklı olmayı, herkesten ayrı bir pencereden manzarayı seyretmeyi hep iyi bir şey olarak gördüm. herkes taparken ben sorguladım, herkes ağlarken ben güldüm, herkes inanırken ben araştırdım; olur değil neden dedim? uçkurumdan önce mantığı düşündüm; ayrılmaktan çok  birlikte kalabilmeyi istedim; ihanet etmeden önce bağlanmayı, sevişmeden önce sevmeyi, güvenmeden önce güven vermeyi, tanımadan önce tanıdığımı düşünmeyi başardım. fakat herkesin aynı olduğu bu oyunda, farklı bir kostüm giyersen kimse seni "fark"etmez. herkesin hayali "süper" olmaktır; benim hayalim değil ; ben zaten süperim. benim hayalim "süper"i bulmak. bu yazıyı narsistliğimle değil sizlerin bana söyledikleriyle yazıyorum :"farklısın". hepinizden bunu duydum ama biliyorum ki o küçük yüreklerinize sığmam, o siyah beyaz hayallerinize renkli gelir benim gökkuşağım. "aşk" diye inlersiniz, köpekler gibi ararsınız burnunuzla, bulunca nazlanırsınız; neden? ben hazırım hayata tüm farklılığımla, sen niye korkuyorsun sıradanlığınla çünkü beni farkettiklerinde, seni de görücekler ve sen korkağın tekisin canım!! bilmediğinse sen benim dünyama adım attığında göreceğin herkes "farklı"... çok özel insanlardan çok özel bir koleksiyonum var ve onlar benim için dünyanın en nadide parçaları; sen onları prensesi olabilirdin, hala olabilirsin  ve günün birinde er ya da geç o "farklı" koltuğa biri taht kuracak; üzgünüm arkadaşlarım için sınırsız yerim var ama O'na tek bir yer var... geç olacak pek çok zaman sizin için, ya siz  geç kalacaksınız bana, ya ben erken geleceğim size ama sonuç hep aynı : kader'e kaldı iş...
    farklıyım biliyorum ve burnumun dikine değil, yüreğimin sesine koşuyorum çünkü her şeyde mantık varsa "aşk"ta yoktur!!! tüm samimiyetimle söylüyorum- samimiyetim onurumdur- farklı olmadan renkleri göremezsin!
"Ş"aban "S"arı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...