Pages

Ads 468x60px

25 Kasım 2012 Pazar

Ruh Parçaları #20

#20 Yanlış Sevişenlere Küçük Bir Uyarı
     çok ince bir çizgi şu sevmek. sağı cennet solu cehennem bu diyarın ve kendimi ne zaman baksam arafta buluyorum. hep soğuk tenim, hep sıcak yüreğim. avuçlarımda yokluk var bazen, bazen nefesin  var: hep incecik çizgide itilmeyi ya da çekilmeyi bekliyorum. hiç bir melekte bulamadım kendimi, cehennemde denedim bazen şansımı ve sanırım tüm haklarımı yanlışlarla tükettim, şimdi Tanrı bana bir daha izin vermiyor; yalnızlığına beni de dahil etmek istiyor. hiç yanlış durakta saatlerce bir otobüsü beklediğiniz oldu mu? o boşa harcanmış zamana acıdığım kadar hiç bir şeye acımadım. şimdi hep yanlış yüreklerde dört gözle beklenmiş aşkı düşünelim; boşa çırpındık akıntıya kürek çekerken çünkü bizde biliyorduk aşkın yolu buradan geçmiyordu. yanlış yüreklerle, yanlış zamanlarda seviştik, masumiyetimizi çıkarttık üzerimizden. şimdi herkes çırılçıplak ama yine de sahte. şimdi her şey yalan dolan ve bozuk. şehvete kurban ruhlar, çarşaflarda sallanıyor saflığın kızıllığı. şimdi herkes yanlış durakta, yanlış kapıdan içeri süzülüyor. çapkınlar bile utanıyor, sapkınlar bile bakamıyor bu bozulan çevreye. çok ince bir çizgi şu sevmekten türeyen sevişmek. hissetmek diye bir şey var, başkasına ait olsa da yürek. çünkü bilmiyor doğru adrese sırtını döndüğünü, çünkü geçmiş onun elini ayağını bağlamış, çünkü herkes şimdi'yi unutuyor. kader hep şuan kimse o zamanın ipek perdesini görmüyor.... geçmişte ne varsa unutmalı, geleceği bırak yaşayalım; şu sevme işini şimdi yaşayalım. çıkart günahlarını tenime, bırak gireyim cennetine! çok ince bir çizgideyim, ittirsen yokluk, çeksen dudakların... ah, duygulandırdın işte sesimi, buğulu çıkıyor sevaplarım: Tanrı beni andı, sen uyurken; çok ince bir çizgisin sen ve tüm günahlarım dudaklarımda, öpmedikçe sevgiyi arınamam araftan... ne cennet ödül, ne cehennem ceza şimdi, çünkü herkes yanlış yerde bekliyor ölümü...
     yanlış konulara sapmadan önce bir kez daha düşün , "hayır" demeden önce geleceği bir kez daha hesapla: çünkü en ince çizgiye yazılı kader...

"Ş"aban "S"arı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...