Pages

Ads 468x60px

26 Kasım 2012 Pazartesi

Ruh Parçaları #21


#21 Antidepresan
zaman... hiç bir şeyin ilacı değildir zaman, sadece acılarımızı biraz azaltsın diye yaratılmış bir kavramdır, çünkü gerçek bir acı asla izini kaybettirmez. zaman sadece avutur anlayacağınız, tüm hatalarımız, pişmanlıklarımız ve hüzünlerimiz hala ilk günkü tazeliğiyle bir yerlerde bekliyor ve tek bir söz, dinlediğiniz bir şarkı, izlediğiniz bir film, gördüğünüz bir olay size bunu hatırlatmak için fırsat kollar yani  zaman aslında ilaç değil, zehirdir!
geçmiş zamanı düşününce, yılın hep bu zamanlarında bir yalnızlığa düşüyorum, belki ölen mevsime inat bir aşk büyütmek istiyorum, belki başka türlü bir duygunun ruh haline bürünmeye zorluyorum kendimi, bilinçsizce fakat değişmeyen tek şey hala bu kalabalıkta bir başıma kalabiliyor olmam. sonbaharı suçlamıyorum ya da kasımı, bence tüm suç insanın; çünkü mutlu olacağız derken, mutlu olmamak için elimizden geleni ardımıza koymuyoruz.sonra da yanlış zaman, yanlış kişi tavırlarına giriyoruz, ütopik düşlerin üzerinde yüzmeye devam ediyoruz; kimsenin ayağı yere sağlam basmıyor, başında kavak yelleriyle duygunun peşinde koşuyor ama bu duygu sanıldığı gibi aşk değil; şehvet! karıştırıyoruz. belki de bu ayrımın farkında olduğum için yılın hep bu mevsiminde sıkılıyorum yalnız kalmaktan, farkında olmaktan sonra tekrar zamana bırakıyorum kaderi!
acılarım var ama gerçek acılar, suni acılar yaratmıyorum zorla; bu yüzden zaman ilacım belki de; bekliyorum .

unutmak dışında her şeyin ilacı zamana bırakmaktır kendini!

Ş"S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...